لوازم ارایشی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک رنگ ابرو

بهترین  مارک رنگ ابرو

خیلی از خانم ها در سالن های آرایشی، برای زیباترکردن ابروهای خود از رنگ ابرو استفاده می کنند و بدون اینکه از آرایشگر راجع به برند و اینکه آیا این رنگ مناسب برای ابرو است یا مو، شروع به رنگ کردن ابرو می کنند. یادتان باشد، قبل از رنگ کردن ابرو، حتما از مارک رنگ ابرو سوال بپرسید. از بهترین مارک های رنگ ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای معرفی برندهای مختلف رنگ ابرو به تبلیغات اینترنتی سایت شیپور مراجعه کنید

رنگ ابرو مارال

 

برند مارال، یکی از برندهای معروف ایرانی است که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، مراقبت از پوست و مو و همچنین  محصولات رنگ مو برای آقایان نیز فعال می باشد. یکی از بهترین محصولات این شرکت، رنگ ابرو مارال است که دارای تنوع رنگی متنوعی می باشد. استفاده از رنگ ابرو مارال، نه تنها قرمزی و زردی ایجاد نمی کند بلکه نیاز به ترکیب شدن با رنگ های دیگر نداردو بعد از استفاده از آن دچار حساسیت و ریزش مژه نخواهید شد. 

کرم ژل رنگ ابرو 28 روزه

یکی از برندهای رنگ ابرو، که می توان برای رنگ کردن ابرو می توان از آن استفاده نمود، کرم ژل رنگ ابرو 28 روزه است و استفاده از آن بدون حضور آرایشگر هم امکان پذیر است. این برند دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • از نظر بالینی تست شده است
  • استفاده از این رنگ، دارای ماندگاری زیادی است.
  • استفاده از آن آسان و راحت است.

از مضرات استفاده از این رنگ می توان، به محدود بودن رنگ ابرو اشاره کرد. از ترکیبات کرم ژل رنگ ابرو می توان به گیاهی بودن آن و استفاده نکردن از مواد شیمیایی اشاره کرد. از بهترین رنگ های آن، رنگ خاکستری ملایم است که دارای ماندگاری بسیار زیادی بوده و ابروها را پرتر نیز نمایش میدهد. این محصول شگفت انگیز، ضدآب نیز می باشد و تا 4 هفته بر روی ابروها باقی می ماند.

رنگ ابرو کیت سالنی

یکی دیگر از رنگ ابروهایی که می توان علاوه بر استفاده درخانه، در سالن های آرایشی هم  از آن استفاده کند،  رنگ ابرو کیت سالنی است. رنگبندی کیت سالنی به صورت قهوه ای متوسط، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره است. از جمله رنگ هایی است که در اینستاگرام و سایت های فنسی (Fancy) زیاد استفاده می شود و دارای پکیجی بسیار زیبا است. قیمت این کیت با توجه به کیفیت و بسته بندی آن مناسب بوده است وتنها عیب آن، ماندگاری کم ،رنگ ابرو به مدت 2 هفته است.

رنگ ابرو دنی وان

یکی از برندهای معروف ایرانی که امروزه زیاد نام آن را می شنوید، برند دنی وان است که فرمولاسیون آن در کشور فرانسه انجام شده و در زمینه محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو فعالیت داشته است. استفاده از محصولات دنی وان بین خانم های ایرانی رواج داشته و از نظر قیمت بسیار پایین بوده است. از مهمترین محصولات دنی وان که هر برندی آن را ندارد، می توان به رنگ ابرو دنی وان اشاره کرد. رنگ ابرو بر خلاف رنگ ابروهای دیگر باعث ریزش مژه و یا ابرو نشده و از رنگبندی کاملتری نسبت به برندهای دیگر بخصوص برندهای خارجی برخوردار بوده است.

ژل  Etude Tint My Brows

آیا می ترسید از رنگ های موقت بر روی ابرو استفاده نمایید؟

نگران نباشید! ژل ابروی اتود تقریبا به مدت یک هفته بر روی ابرو باقی می ماند. شما از ژل ابروی اتود جهت رنگ دادن به ابرو نیاز دارید که بعد از استفاده، باید به مدت دو ساعت به ابروها استراحت دهید تا  رنگ بر روی ابروها خشک شود. ژل ابروی اتود در سه رنگ قهوه ای جهت طبیعی تر کردن چهره شما، تولید شده است. استفاده از ژل ابروی اتود، برای افرادی که تجربه استفاده از رنگ های موقت را میخواهند داشته باشند، بسار عالی می باشد. هنگامی که از این رنگ ابرو استفاده می کنید، نگران تیره و زمخت شدن ابروهای خود نشوید. بعد از ثابت شدن بر روی ابرو، رنگ ان ظریف و ملایم خواهد شد.

مزایا:

  • به راحتی قابل استفاده است. سهولت در استفاده
  • دارای رنگ ملایم و ظریف است
  • بدون عوارض جانبی

معایب:

  • دو ساعت طول می کشد تا بر روی ابرو رنگ دهی ایجاد نماید و یک هفته هم طول می کشد تا رنگ ازروی ابرو پاک شود.

ژل ابروی هوشمندانه SmartFx

اگر شما به دنبال رنگ های نیمه دائمی و موقت برای بهتر کردن ابروهای خود می گردید، استفاده از رنگ ابروی اسمارت اف ایکس بهترین گزینه خواهد بود. این رنگ موقت، با چسباندن پلیمر و فیبر به پوست وموی شما، باعث افزایش قوس ابروها و زیباتر شدن آن ها می شود. شما با یک شانه می توانید، این رنگ ضدآب را برس بزنید، بدون آنکه ریزش وپوسته شود؛ مگر در صورتی که ابروهای خود را با یک ماده ای که برپایه روغن است، پاک نمایید.

مزایا:

  • رنگ ابروی SmartFx ضد آب می باشد.
  • باعث حجم دار شدن،ضخیم شدن و تیره شدن ابروها می شود
  • دارای سهولت در استفاده و بسیار سریع می باشد.
  • مناسب برای محیط های آبی و یا افرادی که دارای تعرق زیادی هستند

معایب

  • نیاز به استفاده روزانه دارد مانند لوازم آرایش

 

آشنایی با برندهای مختلف رنگ ابرو در بخش آگهی رایگان شهر24

 

  • هانیه اکبرپور