لوازم ارایشی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کانسیلر مایع:
بهترین کانسیلر برای پوست های معمولی، ترکیبی، چرب، حساس و پوست های مستعد تغییر رنگ
دارای قدرت پوشانندگی روشن تا تیره کامل
دارای طیفی از رنگ و روغن مرطوب، اطلسی، براق یا درخشان و مات


کانسیلرهای مایع یکی از متنوع ترین انواع کانسیلر بحساب می آیند زیرا برای تمامی انواع پوست بجز پوست های خیلی خشک کاربرد دارند. همچنین استفاده از این نوع کانسیلرها بسیار آسان است. برای استفاده سریع از آن تنها لازم است با استفاده از یک انگشت خشک و تمیز ، اسفنج و یا یک قلم آرایشی آن را روی پوست تان بمالید. اگر که ناحیه مورد استعمال نیازمند دقت بیشتری باشد می توانید از یک برس کوچک و نرم که معمولاً همراه آن وجود دارد استفاده کنید.
کانسیلر مایع بیشتر برای آکنه یا همان جوش صورت، ترجیح داده می شود زیرا کمترین خطر را برای ایجاد جوش های اضافی روی پوست دارد.
کانسیلر های مایع همچنین برای استتار چین و چروک های پوستی مطلوبند زیرا که بافت نازک آن باعث می شود که چین و چروک ها در کل طول روز مخفی مانده و خود را نشان ندهد. کانسیلرهای مایعی که دارای رنگ روغن مات هستند، ماندگاری بیشتری نسبت به کانسیلرهای مایع با رنگ روغن اطلسی دارند؛ همچنین احتمال بسیار کمی وجود دارد که این نوع کانسیلرها در کل طول روز ماندگاری خود را از دست بدهند. کانسیلرهای دارای رنگ روغن اطلسی، حرکت بیشتری روی پوست دارند اما جلوه آنها بخصوص در نواحی خشک پوست، بمراتب طبیعی تر است. یک کانسیلر مایع با رنگ روغن براق گزینه خوبی برای نواحی زیر چشم است زیرا که با درخشندگی ملایمی که دارد این ناحیه را خوب پوشش می دهد بطوری که درخشندگی آن بقدری ملایم است که در ظاهر کاملاً طبیعی به نظر می رسد.


کانسیلر استیکی یا ماتیکی:
مناسب برای پوست های نرمال، خشک و حساس
دارای قدرت پوشانندگی متوسط تا کامل
دارای طیفی از رنگ روغن اطلسی و مات پودرمانند



کانسیلر ماتیکی دقیقاً نام مناسبی برای این نوع کانسیلر است چرا که دارای ساختاریست جامد درست شبیه یک رژ لب و اغلب سرشار از رنگدانه ها و دارای بافتی کرمی و تیره می باشد. محصول را با استفاده از انگشت تان(البته باید کاملاً تمیز باشد) یا یک برس کوچک کانسیلر(همانند آنچه در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید) روی محل مد نظر به صورت نقطه نقطه مالیده و با لبه برس آن را به محیط مد نظر بمالید.

 

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور