لوازم ارایشی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آرایش مناسب رنگ موی بلوند

برای داشتن چهره ای زیباتر و طبیعی تر بهتر است متناسب با رنگ موهایتان آرایش کنید، اگر رنگ موهایتان بلوند است و نمیدانید چگونه آرایش کنید که متناسب با رنگ موهایتان باشد این بخش را از دست ندهید. خانم هایی که موهای بلوندی دارند باید کاملا ملایم و با رنگ های روشن آرایش کنند.آرایش موی بلوند

آرایش موی بلوند

آرایش موی روشن

آرایش با رنگ موی بلوند

آرایش صورتی و ملایم

یک آرایش ملایم به رنگ صورتی برای خانم هایی با موهایی روشن بهتر از هر نوع آرایش غلیظ و تیره است. با سایه چشم صورتی، رژگونه هلویی و برق لب آرایش شما تکمیل میشود اگر دوست داشته باشید میتوانید ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

آرایش چشم برای موی بلوند

بهترین رنگ ها برای آرایش چشم خانم های بلوند رنگ های خاکستری، نقره ای و قهوه ای هستند که به چشم ها جلوه خاصی میبخشند پس بهتر است سایه چشم تان را از بین ای رنگ ها انتخاب کنید.

آرایش موی بلوند

آرایش چشم خاکستری و نقره ای

آرایش نقره ای و جذاب

برای مجالس عروسی بهتر است از سایه چشم خاکستری و نقره ای استفاده کنید تا چشم هایی جذاب تر از همیشه داشته باشید، رژگونه و رژلب تان اگر مرجانی باشد چهره بینظیری به شما میبخشد.

رنگ رژلب برای موی بلوند

خانم هایی با موهای بلوند باید از یک سری رژلب های خاص استفاده کنند مثل رژلب های قرمز، صورتی، هلویی و گلبهی زیرا این رژلب ها باعث میشوند تا چهره ایده آلی داشته باشند.

آرایش و رنگ مو

رژلب قرمز مناسب زنان بلوند

رنگ پوست را هم در نظر بگیرید

اگر موهای بلوند دارید و پوست تان سبزه است بهتر است در آرایش تان از رنگ های خاکی استفاده کنید و اگر پوست تان سفید است باید رنگ های تیره تر را وارد آرایش تان کنید.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰
لوازم آرایشی ، زیبایی طبیعی با آرایش
لوازم آرایشی که شما انتخاب و استفاده می کنید اگر در حد تعادل مورد استفاده قرار بگیرند می توانند زیبایی طبیعی به چهره شما ببخشند.

لوازم آرایشی که برای چهره طبیعی با آرایش به آنها نیاز دارید

 به طور طبیعی هر کس می خواهد بی عیب به نظر برسد، آرایش کردن زمان می برد و اگر مراقب آرایشتان هستید و دوست دارید زیبا به نظر برسید باید مواردی را رعایت کنید که رعایت همه ی این نکات کار دشواری نبست.لوازم آرایشی
لوازم آرایشی
لوازم آرایشی

لوازم آرایشی برای داشتن چهره طبیعی با آرایش

 لوازم آرایشی که برای دوری از آرایش غلیظ و طبیعی بودن چهره به آنها نیاز دارید

1. مرطوب کننده ی خوب : قبل از آرایش باید پوستتان را مرطوب کنید و استفاده از یک مرطوب کننده خوب به رطوبت پوست شما کمک می کند.
 
2. کرم BB : کرم BB کرم چند منظوره است و به عنوان زیر ساز و ضد آفتاب و مرطوب کننده قابل استفاده است.
 
3. رژ لب و رژ گونه : رژگونه و رژ لب رنگ طبیعی و قرمزی را به گونه و لب می دهد. پودر آن طبیعی به نظر نمی رسد.
 
4. خط چشم مشکی : این نوع خط چشم باعث می شود سرحال تر به نظر برسید و انگار چشم های بازی دارید.
 
5. خط چشم قهوه ای : خط چشم قهوه ای طبیعی تر از خط چشم مشکی است و این خط چشم را برای بخش بالایی استفاده کنید.
 
6. ریمل : ریمل در آرایش کردن بسیار مهم است. مژه ها را بالا می برد و باعث می شود زیباتر به نظر بیایید حتی اگر خواب آلود باشید.
 
7. پودر فشرده شده : همیشه این پودر را به همراه داشته باشید، این محصولی است که استفاده از آن باعث می شود خیلی به نظر نیاید که آرایش کرده اید، در واقع آرایشتان طبیعی تر جلوه می کند.
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور