لوازم ارایشی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعیین رنگ زمینه (آندرتون) پوست

طبق معمول همیشه همیشه همیشه اول از هر خرید لوازم آرایشی باید رنگ زمینه پوستتون رو مشخص کنین، چون کرم پودر، پودر برنزه کننده، رژگونه، سایه چشم، رژلب و بقیه لوازم آرایشی ارتباط مستقیمی با رنگ زمینه پوست دارن و در صورت اشتباه پوستتون بدرنگ و زشت میشه و آرایش بهش نمیشینه.

زیر رنگ اصلی پوستتون (داخل مچ دست) یک رنگ اندکی و ملایمی وجود داره که آندرتون یا رنگ زمینه هستش و می تونین با چارت زیر تشخیص بدین که چه رنگیه:

سرد: آندرتون قرمز، آبی یا صورتی.

گرم: آندرتون زرد یا طلایی

خنثی: تعادلی بین سرد و گرم

نکته مهم اینه که افرادی با پوست زیتونی معمولا آندرتون خنثی یا گرم دارن، هرچی پوست طبیعی تون روشن تر باشه، آندرتون سردتری دارین.

 

لوازم آرایش مناسب برای پوست زیتونی

انتخاب کرم پودر

یکی از بهترین کرم پودرها Fit me! از میبلین هستش چون 40 تا سایه رنگی داره و می تونین بدون ترکیب کردن دو یا چندتا رنگ، رنگ مورد نیاز و اصلی پوستتون رو انتخاب و استفاده کنین. البته می تونین به جای استفاده روزانه از کرم پودر از BB کرم یا CC کرم هم استفاده کنین که کاوردهی مناسبی دارن.

 

کرم پودر میبلین

 

انتخاب رژگونه و برنزر

اندکی رژگونه می تونه رنگ و درخشش زیبایی رو به پوستتون بده و آرایش صورتتون رو از این رو به اون رو کنه! بهترین کار استفاده از پالت های رژگونه هستش که چندین رنگ رو داره و می تونین به راحتی رنگ ها رو باهم ترکیب کنین و رنگ مورد نظرتون رو به دست بیارین (مثلا پالت رژگونه Sweet Cheeks از NYX).

 

برای برنزر هم بهتره از برنزر پودری مات استفاده کنین که هم یک حالت درخشش طبیعی به صورت بده و هم بذاره رنگ های دیگه جلوه داشته باشن.

 

رژگونه و برنزر

 

انتخاب سایه چشم مناسب

برای سایه چشم، انتخاب با خودتونه که بخواین استایل ساده و طبیعی داشته باشین یا چشم هایی درخشان و پر زرق و برق. اما بدونین که رنگ های طلایی – قهوه ای و رنگ هایی که قرمز دارن خیلی زیاد به رنگ پوست زیتونی شما میان، مثلا استفاده از پالت سایه چشم Na.ked Heat از اوربن دیکی – سایز مینی – تمام رنگ های بولد و خنثی مورد نظرتون رو داره.

 

سایه چشم

 

انتخاب رژلب مناسب

رنگ پوست زیتونی رو می تونین با طیف وسیعی از رنگ های رژلب ست کنین، از رنگ نود ملایم گرفته تا پرتقالی الکتریک و متالیک! رنگ های جیغ می تونن آندرتون طلایی طبیعی پوستتون رو به درخشش بیارن، درحالیکه رنگ های شاتوتی به پوستتون گرما میدن. از رنگ های رژ لب زیبایی که پوستتون رو رو میارن میشه به مرجانی با رنگ زمینه صورتی، قرمز شرابی، رنگ های کرنبری و صورتی های تیره اشاره کرد. البته قدرت رژلب قهوه ای رو هم دست کم نگیرین!

 

رژلب نیکس

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور