لوازم ارایشی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با آمدن مدل‌ها و سبک‌های جدید آرایش، دیگر در آرایشگاه‌ها به خصوص برای مراسم‌های خاص، به جای آرایش معمولی از گریم یا کانتور کردن استفاده می‌شود. کاری که با یادگرفتن مهارت‌های آن،خودتان نیز می‌توانید برای هر مراسمی یک آرایش فوق العاده داشته باشید. اما کانتور چیست؟

در حقیقت به عمل پوشاندن عیب‌های صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن با استفاده از دو کرم پودر تیره و روشن کانتور گفته می‌شود. برای برجسته کردن گونه‌ها، باریک کردن بینی، بزرگ کردن پیشانی، باریک کردن فک و چانه و به طور کل برای هر نوع زیباسازی صورت، اولین کاری که باید انجا دهید کانتور است.

برای این کار در ابتدا یک کرم پودر دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان و یک کرم پودر دو درجه تیره تر از رنگ پوستتان باید تهیه کنید. هرچه کرم پودرها مایع تر باشند، پخش کردن آن‌ها روی صورت و محو کردن خطوط برایتان راحت تر خواهد بود. همین طور باید از براشهای مخصوص کانتور استفاده کنید.

همان طور که در عکس‌ها خواهید دید، بالای پیشانی نزدیک به خط رویش موها، دو طرف فک، روی گونه‌ها و دو طرف بینی محل زدن کرم پودر تیره و قسمت پایین پیشانی، مثلث زیر چشم و روی چانه محل زدن کرم پودر روشن است. پس از زدن کرم پودرها باید بسیار با دقت و بدون عجله، با پد مخصوص کرم‌ها را جداگانه پخش کرده و سپس مرز بین آن‌ها را محو کنید.

این نکات پایه و اساس کانتور کردن است، ولی مسلما با توجه به فرم صورت هر شخص، تا حدی این کار متفاوت خواهد بود که در عکس‌ها هم مشاهده خواهید کرد :

 

گریم صورت

 

کانتور صورت

 

آرایش صورت

 

گریم عروس

 

آرایش

 

آموزش ارایش

 
 
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
  • هانیه اکبرپور